MerveozkynkMerve hanım merhaba, mikrognatiyle ilgili tek başlık açan siz olmuşsunuz. Aradan 2 yılda geçmiş ancak benim bebeğimdede alt çene küçüklüğünden dolayı mikrognati teşhisi kondu. Sizin bebeğinize konan teşhis doğru çıktı mı? Bizi genetik doktorlarıyla görüştürecekler. Amniyosentez ve birkaç genetik testler yaptırmamızı söylediler. Şuan çok kötüyüm. Böyle bir sonuç almayı beklemiyordum. Eğer bu mesajımı görürseniz dönüş yapar mısınız? Sizin süreciniz nasıl ilerledi?