umtbebe Kizlar her ay düzenli ayın 18 inden 18 ine adet olurum bu üç gündür adetim gecikti kan verdim beta 2 çıktı negatif acaba geç döllenme olabilir aranızda yaşayan var mı.?
TugceOrak umtbebe geç döllenme de olabilir hamile de olmayabilirsiniz. Lütfen ama lütfen burada yazılan umut verici yorumlarla kendinizi hamile gibi düşünmeyin aksi durumda çok yıkılıyor çünkü insan 🥹 Gönlünüzden geçen hayırlısıyla nasip olur inşallah 🙏