Ktnrovr 20 hafta 6 günlüğüz ve instagram sürekli önüme doğum videoları çıkıyor, korkuyorum, endişeleniyorum, gözlerim doluyor içimde bir yerlerde doğumdan korkan bir yanım var ama tekmesini hissettikçe bütün duyguları unutuyorum
cerengeredeli Ktnrovr bende çok video izliyorum ama doğumun hiçbirinden korkmuyorum 🥹 bebeğimi sağlıkla kucagima alayim yeterki😍
sinembdmm Ktnrovr Benim de 20+3 Ben de doğumdan çok korkuyorum Evet bebeğim bir an önce kucağıma almak istiyorum Ama doğum korkusu bir de normal doğum mu olacak sezeryan doğum mu olacak canım çok acıyacak mı yanacak mı bunları düşünüyorum
Minnakpopus Ktnrovr bu kadar etkileniyorsanız ilgilenmiyorum filtrelemesi yapabilirsiniz o zamam b çıkmıyor
Eymenkuzusu Ktnrovr ilk gebeliginz herhalde bnde 18 haftalik oldum. Dogum zor degil de sanci cekmek zorluyor yoksa dogumu hissetmiyorsunz bile o anki şok anıyla bi hissizlik olusuyor. Bebek dogduktan sonra sanki siz de yeniden doguyormuşsunz gbi oluyor ne aci kaliyor ne de sanci bebeginize kavusmakta cektignz her aciya sanciya degiyor kokay dogumunz olur insallah 🥰
Ktnrovr cerengeredeli benimde tek isteğim o ama zaman öyle hızlı geçiyor ki endişelenmemek mümkün değil
Ktnrovr sinembdmm bende çok dalıyorum 20. Haftaya girdim gireli bu korkuya endişeye. Allahım gönlümüze ferahlık versin bebeklerimizi sağlıkla alalım günü gelince
Ktnrovr Eymenkuzusu çok doğru allahım bir nefeste kolaylık seversin bütün hamilelere ama ilk gebeliğim olduğu için sanırım o kadar korku doluyor ki içim gün gün ben bile diyorum bu ben miyim bu endişeleri yaşayan herkese bütün gebelere rabbim sağlıkla kucağına aldırsın
Ceren1996 Ktnrovr bizde 20+5 günlük olduk bugün. Doğumdan korkuyorum biraz ama bebeğime kavuşmak için sabirsizlaniyorum 😍