_mrveee_ benimde dün geldi nişanım.sümüksü ama hafif kanlıydı.doktora gittim 2 cm açılma var dedi ama sancım olmadığı için eve gönderdi sancıların başlar suyun gelirse gel dedi.ama ne sancı var ne su geldi bekliyorum…40+2ydik bugün.biranönve başlar inşaallah suni sancıya gerek kalmadan