ayssss1 ben hiç kullanmadım bebegım beni kullandı hareketli olarak 😂agustosta doğmuştu sıcak sevmiyordu uyku sabıt durma sevmezdi. Hantal mama sandalyesi almıştık. Yatan lı yukselen alçalan minderli onla biraz dururdu yemek yerken yaparken yanımda olurdu birazcık