nisanannesii Hanımlar manisa şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Doğumhane, ebelerin tavırları, doktorlar, sancı odası, doğumdan sonra kalacağımız oda kaç kişilik ve temiz mi? Cevaplarsanız sevinirim :)