Esrakalkanc hayır maalesef yanlış düşünüyorsunuz bebekler ilk üç ay sürekli memede kalmak ister sürekli meme kokusu arar, ya da damakları ağrıyıp emmek için çaba harcarken çok yorulur hemen uyuyakalırlar bununda ekstra tekrar tekrar memeye gelmesinden anlamalısınız. En az altı bezi alınıyorsa bebekten bebeğiniz doyuyor, sütunuz yetiyor sadece bebek sizden daha fazla meme istiyor oluyor. Mama verince ya da biberon ole takviye süt verince uyuması da karnının hızlı doymasından ya da şekerinin yükselmesinden kaynaklı. Kilosu da iyiyse sütunuz yetiyor bence hiç mamaya biberona alistirmauin emmek istedigi kadar emzirin çünkü şuan zaten aylık olarak yeni dogmus sayılır çok küçük memede durmak ve yorulduğu için sürekli uyuduğu için sürekli memeye gelmek istiyor