17 haftalık hamileyim kan sonucumda B12im sınırın altinda çıkmış bıgün ilaç yazdırmak için sağlık ocağı doktoruma sordum gebelikte b12 yazılmıyor dedi ama ben zaten pazartesi günü sonuç için doktora gideceğim. Kullanan var mı acaba doktorum yazar mı kendimi çok halsiz bitkin ve unutkan hissediyorum