65 gün oldu doğum yapalı 11 gün oldu bakır spiral taktırdım doktor onu uygun gordu 7 gün ağrılı bir şekilde kanamam oldu zannedersem reglide oldum bugun 11. Gün ve akıntıyla bırlıkte hafıf pembemsılık var dunde kahverengıydı ara arada vajınada batma hıssedıyorum acaba bu spıral bana yaramadı mı boyle mı olması gerek aman aman bır batma degılde arada hıssedıyorum