Bebegim bir hafta geriden geliyor ama ben bir hafta gec gün verir martı bulur saniyordm oyle dgilmis. Bugün son kontrolüme gttim. Önümzdeki salı dogum ddi. İkinci dogumum sezaryen olacak ilki de oyleydi. Ayni doktoruma gidiyorm. İnsallah ben de pozitif sezaryen hikayemi paylsirim burda. Dua edin bana ♥️🙏🏼