Pelnztrk Ben yarın 35 olucam, geçen salı kontrolüm vardı 2380 olmuş kilosu iyimi sizce daha da yükselir dimi bana zayıf geldi gibi ama haftasına göre uyumlu yazıyor heryerde
ShutUp Pelnztrk genetikle alakalı oluyo genelde benim doktorum öyle söyledi eşimin benim boy kilo vs sordu bebeğiniz minyon olucak dedi o yüzden kiloyu bir süreden sonra dert etmeyi bıraktım doğduktan sonra illa ki kilo alımı olucak. Bence sizinde normal
isimsizdir Pelnztrk kilosu doktor iyi dediyse sorun etme muz çok kilo aldırıyor hep muz ceviz ye kilo alır
Pelnztrk ShutUp anladımm yani zayıf felan demedi doktorumda haftasıyla uyumlu dedi 2 hafta sonra kontrolüm kilo aldırıcı şeyler yemeye çalışıyorum yarar inşalah🥰
ShutUp isimsizdir normal doğum olduğu için belli değil maalesef pazartesi kontrolüm var gidişata göre belli olur diye düşünüyorum bakalım.
Pelnztrk isimsizdir yiyorum hepsini de valla 🥰🥰 kaşar kuruyemiş muz ne ise yiyorum🙈 Doktor haftası ile uyumlu dedi ama onun öncesine göre 1 hafta önden gidiyordu hep bu sefer normalinde seyrediyor