Mltmzngn Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Çatlak oluşmaması için neler kullanıyorsunuz ve ne zaman başladınız kullanıma?
Ceren_3333 Mltmzngn Lierac ve bio oil kullanıyorum çok memnunum. 9. haftada başladım şuan 36 haftalığım. Hiç çatlağım yok
AnayimBenAna_ Mltmzngn 12. Haftada başladım mustela maternite serum kullanıyorum iki gebeliğimdede bunu kullandım hiç çatlağım yok
GulsenUlu Mltmzngn 37+1 ve hic catlak yok. .Oncelikle bol su icin. Gunluk 3,5-4 litre .Ikinci trimesterde geceleri lierac, her dus sonrasi islakken bio oil .Ucuncu trimesterde bunlara ilave gunduzleri mamaaura ve caudalie ile nemlendirdim. Sifir catlak ilerliyorum 🥰
biranne_birbebek Mltmzngn 12 haftadan beri aloe vera jel kullanıyorum. 24 haftadan sonra da mustelaya başladım. Şu anlık hiç çatlağım yok, inşallah ilerleyen süreçte de olmaz☺️
Mltmzngn GulsenUlu ah ne mutlu size. Ben ilk maddede elendim 🥲 Günde 1.5 lt su içsem şükür edecek kıvamdayım, asla su içemiyorum sürekli bulantılarım var 11+4’teyiz 🐣
mavi407 lierac gayet konforlu, bio oil i sevemedim ben, bence kötü kokuyor ayrıca yere falan damlıyor paketlenmesi kullanışlı değil
Snd_dzgn23 Benim ilk gebeliğim de çatlağıö var baya şimdi ikinci gebelikte kullanmaya gerek var mı sizce kızlar hanımlar daha kötü mü olur yoksa en kötüsü zaten bu diyip böyle mi kalır karnım
Mltmzngn Çatlak oluşumunu genetiğe çok bağlıyorlar, hiçbir yağ, krem vs kullanmayıp hiç çatlağı olmayan da var. Kullanıp fayda göremeyen de var. Ama yine de insan bir şey kullanmak istiyor doğal ve temiz içerikli.