Baby_B Dün itibariyle hurma yemeye basladim Günde 1 tane yemeyi dusunuyorum bu hafta icin. Ahududu çayı icmeye basladiniz mi? Baska yaptiginiz bir sey var mi😁 Normal dogumla uyumlu ilerliyoruz oyuzden bu haftalarda baslayin diyorlar
Eliffyamann Baby_B 34ten beri hurma yiyorum bende günde 4-5 tane, arada sıcak suya oturuyorum şuan 35+2yim çok beklesin istemiyorum miniğim 🥰
Baby_B richgirl10 oo afiyet olsun😂😂 Hurmayi bende cok seviyorum yesem yerim ama erken mi bilemedim Doktora yarin sorucam😂
Zemree28 Bende 37+0 oldum 35 den beri günde 1 bardak adaçayı içiyordum 2 ye yükselttim hurmayıda 36 dan beri 3 tane yiyordum 5 e çıkarttım 10-11 e kadar çıkabilir demişti ebe gebelik şekeri yoksa ahududu çayınıda önerdi de henüz almadım