Kızlar, doktor adetin ikinci günü ilaçlara başlayacağız dedi ama hem ben hem eşim çok kötü grip olduk, ateşimiz düşmüyor, bağışıklığımız bayağı düştüğü için bu ay ertelenir mi sizce? Başına gelen oldu mu? Üstelik adetim 2 gün geçti hastalıktan kaynaklı bence