Turgutbebek dml33 Evde sırasıyla müge anlı gelinim mutfakta esra erolu izle 😁😁 şaka bi yana aileden uzak olmak kötü bi durum Allah sabır versin
dml33 Elvn erkekler bizimle ugrasmamak icin cocuk yapio sanirim biz cocukla ugrasirken onlar rahat edicek 😊
dml33 Turgutbebek evet zor valla cnm onlarda skici ya izlemiorm hic birini 😀😀eski dizileri izliorm onlar bitmeye dogrurum herhalde
dml33 Nerm7n cok guzelms adi ismiyle yasasin 😊bizde valla esim kendi koydu ben soyluorm bisey begenmedi asel ırmak istiyo bide tehdit edio bnu begenmezsn annemin adini koyarim diye bnde kabul ettim
Sydmhmtsl Bizimde 70 günümüz kaldı hayırlısıyla ama zaman geçmiyo kızımı çok bekledim mücadele verdim şimdide sabırsızlanıyorum
dml33 Asiveela ben 24. Haftada gittgimde doktor benimkine onden gidio sisman dedide korktm.biraz 790 grm yada 800 sanirim 😊
Asiveela dml33 bana öyle bir şey söylemedi benim de ayrıntılı ultrasonda doktor gelişim geriliği var demişti
dml33 Asiveela her doktor ayri valla bnde anlamadim.normal gibi gelmisti.banada yarin bida kontrol var bakalim kac olmus
Asiveela dml33 şeker yüklemesi yaptırdınız mı genelde bebeğin kilolu olmasını gebelik şekerine bağlıyorlar
dml33 Nerm7n fatma 😀 cok guzel adida olsa.ben kimsenin adini koymam dedim ona fena tabi uyanik zorla begencekmisim 😀kendi tasiyo sanki 😊