Yaa 5-7 şubat test yaptım silik çikti fakat adet günüm de kan geldi adet oldum diyorum kendi kendime fakat şurda kafam takıldı bnm adet bitince belirtilerim biter gider yani bitti belirtilerim devam ediyor neden sol kasığım çok batıyor acıkıyorum da göğüslerim sızlıyor durum nedir neden olmuyor aa hamile miyim diye kafama takmıyorum olur sağlıklısıyla anlatır mısınız