8+6 yım bugun doktora gittim doktor kanama alanımın oldugunu dusuk rıskım oldugunu soyledı kanama hıc yasamadım ama bunları duymak dunyamı basıma yıktı. Progestan fitil verdi 16. Haftaya kadar kullanıcaksın bunu dedı . Benimle aynı durumda olan var mı kaybedıcek mıyım bebeğimi😭