srzblgn Merhaba 12. Haftada yapılan ikili tarama testinde beta 50 üstü olunca kız 50 altı erkek olunca erkek diyorlar bu tutan var mı acaba aranızda? Benim 49 çıktı. 12 hafta 5 günde. 12 hafta 1 günde yaptırsam daha mı yüksek olurdu acaba