Dilekdamla canım kaç haftalıksın benim 27.haftamda 1 cm açılmam oldu.Endol fitil kullanıldı Sonrasında günde 3 tane Protestan fitil, magnezyum desteği verdiler.Bebek için 2doz ciğer geliştirici yapıldı.Bana da serklaj dendi ama kabul etmedim.İşkem sırasında duyun gelebilir ,kasılmaları tetikleyebilir gibi etkilerinden bahsedildi.Benim ne kanamam ne de kasılmam yoktu.Hastaneden kağıt imzalatıp gönderdiler şimdi 38.4 günlük olduk.Açılmam 32.haftada kendiğilinden kapandı.Şimdide doğurmak için uğraşıyorum.Birde ilk 3hafta yattım çünkü evde birde kızım var o etkilensin istemedim sonra ayaklandım.Şimdi günde 1saat yürüyüş yapıyorum bana mısın demiyor.İnşallah seninde rahat geçer atlatırsın bu süreci