Gmzgl Merhaba hanımlar daha hamile değilim bu ayı değerlendirdik sizler regla az kala hangi belirtiler yaşadınız Benim on iki günüm kaldı regl olmaya sol kasık baskı gibi bişey hissediyorum biraz da bel ağrım var regl mi hamilelik belirtisi mi
Sevim1902 Gmzgl benim de 12 gün var inşallah nasip olsun güzel haberi almak🌺benim gögs agrm var sızlıyor .bir de kasık agrısı. Yine de çok belirti aramamk gerekıyor
Eftelya_54 Gmzgl belirtilerim şiddetli bel ağrısıydı ve gün içi aşırı enerjik bi insanken sürekli uyku hali yorgunluk belirtileri yaşamıştım ☺️
Gmzgl Sevim1902 amin inşallah ya Doğru ama napalım insan kaptırıyor kendini sınavımız bu bizlerinde inşallah güzel haberler alırız ♥️
Gmzgl etkafa a evet bende de sürekli regl takip uygulamasını girip güne bakıyorum sanki yanlış hesaplayacak koskaca uygulama bir de ben sayıyorum 😂
etkafa Gmzgl aynen aynen düzenli girip bakıyorum gerçekten 😂😂😂sennhangi uygulamayı kullanıyorsun bir de bat kaç
Sedaalcin Regle 1 haftam var o kadar sabırsızlık yaptım ki 2 defa test yaptım çıkmadı. 3 gün önce kasık ağrısı hissediyordum biraz da kahverengi lekelenme yaşadım ama bilmiyorum zaman geçse de hemen alsak güzel haberleri 🙏