Mervepoyrazzz ben de çıkarmıştım kolye, yüzük vs ama kupelerim duruyordu, saçımda tel tokalar, örgümün ucundaki toka falan duruyordu. Hafif makyaj da yapmıştım. Doğum anında da forogragci gelsin mi sorusuna, sacmalamayin diye çığlık atmıştım 😄 sezaryende güzel güzel fotolar oluyor amaaa normal doğumda o kızlardan olamadimmm