sraleyna https://imgyukle.com/i/CqnFD1 Kızlar Predictor gebelik testi ben mi görüyorum acaba psikolojik olarak yoksa görünüyor mu bilemedim helppppp
Sultankut sraleyna evet çizgi var bende gördüm bi kaç gün bekleyip yine yapabilirsin ya da direkt kan verebilirsin netleşir o zaman
Minervabunny sraleyna merhaba silik ama çok net var ya testinizde ki predictor çok kaliteli bir test bu kadar net olup yanlış sonuç vereceğini hiç düşünmüyorum hayırlı olsunnn💞🥰
Gmzexx sraleyna aynen insan heyecanlanıyor bende öyleydim sağlık ocağında kan verdim 133 çıktı değer Salı günü hastane randevum var inşallah artık bebişi göre bilirim
A_nuur19 sraleyna kız aynı gibiyiz benimde 2 Şubat’ta olmam gerekiyordu hala olmadım Pazartesi test yaptım silik çıktı kan verdim 2 çıktı yarın tekrar yapacağım bı test seninde baya gecikmiş bu zamana kadar çıkmadı mı testlerde
Cnsbrs sraleyna o zaman siz kan testi verin çünkü çok gecikmiş adetiniz bu kadar gecikmeye çok net bir çizgi olurdu
sraleyna A_nuur19 verdim kan testi çıkmadı ama yumurtlamam çok düzenli değildi ben de gecikti ama reglim herhalde fazla gecikecek dedim beklentim yoktu bakalım vardır umarım diğeri ölü doğumdu üzülmüştüm
A_nuur19 sraleyna ne zman kan verdin canım ben 17sinde verdim 2 çıktı doktor yükselebilir dedi hala test yapmadım yarın yapacağım sabah inşallah bakalım
Minervabunny sraleyna başınız sağ olsun Allah tekrarını göstermesinn inşallah geç döllenme olmuş olabilir🙏
A_nuur19 sraleyna aynı şeyleri yaşıyoruz benimde düşüğüm var 🥺 Bakalım yarın yapayım belli olacak benim sonra da kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum Pazartesi falan hani yoksa niye adet olmadım diye