Selim_Alparslan Gulsahhhhh 24-28 haftalar arası. Sağlık ocağı yapmıyor diye biliyorum . Ben yaptırmadım.
Elvn Gulsahhhhh 24 28. Haftalar arasnda yapiliyo canm bn balikesrdeyim burdaki saglik ocagi hastanede yaptrrsn daha saglikli olr dedi o yuzdn saglik ocagnda yapiliyo ama hastane daha iyiyms bu konuda
dml33 Gulsahhhhh cogu saglik ocaginda testler bekledigi icin yanlis olabilioms hastane daha iyi ozeldede cok pahali bi test deil bn yaptirdim bi sorun yasamadm
Gulgul0608 Gulsahhhhh banada doktorum 24. haftada gel şeker yüklemesi yapalım dedi . Hastaneler yapıyor diye biliyorum bende