Kızlar bugün kontrolüm vardı 38+5 iz. Doktor 3.900 gram ölçtü , kanala girmemiş büyüdükçe de hiç girmeyecek rahim ağzı bile kapalı gözüküyor dedi . Sezaryen mi olucak dedim Gibi gözüküyor oraya gidecek herhalde dedi. Çarşamba gel kilosuna tekrar bakalım hâlâ girme yerleşme yoksa doğum şekline karar verelim dedi.
Ama bence kanala girse bile kilosu artacak sizce ne olur ne biter alır mı sezaryene nasıl ilerler