Anonim066 Kızlar 36 haftalık hamileyim bebeğimin başı aşağı doğru olmuş 39 kadar beklemez mi sizce pozisyonu fark ediyor mu bilgisi olan aydınlatabilir mi
Kumsal28 Anonim066 bence daha değişir ya doktor bisey demediyse çünkü bende suan 25 haftalığım geçen gittiğimde bebeğin bası asagida dedi doktor banada bence korkulucak bisey değil daha çok değişir 💕
Baby_B Anonim066 benimkide 31 den beri bas asagida Suan 36.haftadayiz muayenem yarin Bakalim ne zaman gelecek Bekler 39 a kadar niye beklemesin Pozisyonu almasi baska dogmasi baska😁
Minyonannecik Kumsal28 ya banada dün gittim öyle dedi 25 haftalık daha korktum erken doğum riski getirir mi
Kumsal28 Minyonannecik doktor bisey demedi bence anormal bi durum olsaydi söylerdi dikkat et diye falan ondan sonra birdaha gittim yine bisey demedi
Minyonannecik Kumsal28 serviks uzunluğum 31 mm ölçtü ama karından ölçtü progestan kullaniyodum devam edeyim mi dedim bırakabilirsin dedi ben devam mı etsem acaba
Kumsal28 Minyonannecik kimse senin doktorundan daha iyi bilemez bence sonuçta o seni muayene ediyor o daha iyi bilir kimseye bakma doktorunu dinle sen 🌸