Gulperi8 Kızlar ben 35+5 oldum çok ağırlaştım sağ bacağımın üst kısmında çok ağrı oluyor sizler nasılsınız
Nillayyy Gulperi8 bende 35+3 oldum kasıklarımda hep bi ağrı baskı var sanki her regl olacakmışım hissi ve ağrısı oluyor
Bebekmert Gulperi8 34+5 teyim midem yanıyor . Belim ağrıyor . Sağ taraf kalcama ve bacağıma resmen bazen felç iniyor gibi hissediyorum. Gece uykum berbat sürekli tuvalete gidiyorum hahahhaha daha sayayım mı 😂😂
Baby_B Gulperi8 36.haftaya girdik Adet olacak gibi bel agrilari zaman zaman geliyor gidiyor Elhamdulillah diyeyim
EmelDoga Gulperi8 sağ bacağımın uyluk kemiğinde ama kaslarda diye düşünüyorum, bir buçuk aydır hissetmediğim bir bölge var. Bazen öyle yanıyor ki üzerine basamıyorum. Ne biçim bişey anlamadım. Sinir sıkışması sanıyorum. Ama inşallah doğumdan sonra geçer 🙏
Gulperi8 Nillayyy aynı bende de öyle çok şiddetle ağrıdığında korkmuştum acile gitmiştim idrarda enfeksiyon çıkmıştı ilaç verdiler
Gulperi8 Bebekmert mide yanması o kadar kötü ki bende aynıydım doktora ilaç yazdırdım reinne diye çok rahatladım şuan o ağrılar bende de var çok şiddetli hatta ev süpüremez oldum resmen
caglaoztrk 35+1 den selaamlar, birden kalbim sıkışıyor sanki nefesim daralıyor. Yatıp kalkmak zorlamaya başladı bebiş makat geliş dönesi yok 37de doğum var korku heyecan hepsi birbirine girdi 😂
Gulperi8 Nillayyy yaptır bence kasıklarda o kadar ağrın varsa ben yaptırdım acilde biraz yüksek çıktı bir kullanımlık toz ilaç verdi
Nillayyy Gulperi8 bende hamilelikten sonra ayaklarım çok üşümeye başlamıştı belki de ondan dolayı kasık ağrısı yapıyor doğuma da az kaldı riske atmayım tahlil yaptırayım hemen
Hsny_6 Gulperi8 aslında enfeksiyon olduğu için ayaklar üşüyor, ben prof a muayene olmuştum öyle demişti kendisi. Saatte 1 bardak sıvı alımı 3 saatte bir tuvalete gitmek gerekiyor.
Gulperi8 Nillayyy doğum şuan belli değil devlet hastanesine gidiyorum zaten hazırlıklar tamam herşey hazır hastane çantası flan erkek bebiş bekliyorum hayırlısı olsun siz neler yaptınız bitti mi
Nillayyy Gulperi8 hayırlısı olsun inşallah benimde doğum şeklim ve zamanı daha belli değil ama hazırlıklarım bitti bende erkek bebiş bekliyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Nillayyy Gulperi8 ay evet banada hep öyle söylüyorlar 40 haftayı geçebilir diye hazırlıklı ol dediler umarım öyle geç gelmezler ya ne erken gelsinler nede geç tam zamanında gelsinler 😀