Kızlar benim yarın doktor kontrolum var normalde doktorum her hafta sonu gel dedi cumartesi günü nst için ama özelde randevu 10 günde bir alınıyormuş 38 haftada normalde çatı muayenesi olacaktı ama yarın 37+2 deyiz muayeneyi yarın yaparmi 10 gün sonra 39 haftaya girmiş oluyoruz tabii doktoruma sorsam daha zor cevap alırım da sordum bir şey demedi daha merak ettim ben de ona göre hareket etmek istiyorum