gizemm_ocal bende hiç bilmiyorum. Ben ilk defa ovulasyon testi kullanabiliyorum. Kasim ayinda hamile kalmak istiyordum, reglim hep düzenliydi ve uygulamadan takip ettim ve hamile kaldim. Ama nasip olmadi. Kurtajdan sonra ilk regli oldugu icin ovulasyon testi ile takip ediyorum. Anlamadim uygulamaya gore 24 subat hamilelik icin en yüksek seviyede gorunuyor, hamile degilim diye dusunuyorum