Nezahatozen kızlar tavsiye 2 kontrollerde de yarim saat önce ülker çikolata yedim ve şu ictim çok azcik da yürüdüm 2 kere de gösterdi çok şükür
Ysmncfc Kızlar doktor bize 15+0 da kız olacak dedi ben çok sevindim tabi çünkü ilk çocuğumuz olacak inşallah ama belirtilere bakacak olursak ve hala hissettiğim erkek çok garip oluyorum istemsiz gözüm erkek kıyafetlerine takılıyor halbuki hep kız çocuklarına düşkün olmuşumdur benim gibi hisseden var mı ? Tabiki her ne olursa olsun o benim yavrum çok mutlu olurum ama hisler böyle söylüyor 🙈🙈
Kdrtlg petitehatunn yok canım birazdan çıkıcam eşimi bekliyorum dua edin arkadaşta ilk önce sağlıklı olsun sonrada miniğim kendini göstersin🙂
Matmazell Anacsevgidolumelek bende anlamadm kız dediğinde göremedim de 😄 nerde diye bakınıyorm açtı kapadı zaten 😄 sağlıklı olsunlarda kızmış erkekmiş gerçekten önemi yok hiç evlat sonuçta en önemlisi sağlık 🤲🏻
Anacsevgidolumelek Matmazell aynen oyle ikisi de evlat can cennet kokulu olacaklar saglikla gelsinler :) 🤲
Ezgiaydinn35 Kdrtlg belli olur canm ben oğlumu 17. Haftada öğrendim doktorum 13. Hafta da gördü ama en net 17. Haftadan sonra belli olcağı için 17 'de söyledi 🤗