İlk gebeliğim. Devlet takipliyim en yakın acil de 2 saat uzakta heryerde kar var . Sizden yardım almak istedim belki yaşayan vardır. 🥹 22+4 sabahtan beri adet olcakmışım gibi ağrı oluyor hatta baya terliyorum. Afedersiniz ishal ağrısı gibi yada gaz ağrısı gibi. Alt karın ağrısı. Bu durumu yaşayan var mı normal mi? Birde bazen yürüdüğümde hareket edince sarı akıntı oluyor. Not:Bugün sağlık ocağına gittim tetenoz aşısı oldum orda kalp atışını dinledim . Orda da bu durumu paylaştım kendi doktorunuzla görüşün dediler ama devlet hastanesine randevu bulamıyorum bulamadan doktorlar çok ilgilenmiyor 😔😔 normal normal diyip gönderiyorlar. Belki bu durumu yaşayan bana yardım edicek hamişler vardır 😊