Kızlar, iki gün önce sıvının azaldığını sezeryana alınmam gerektiğini söyledi doktor ama ben kabul etmedim. suni sancı alacaktım bugün ama doktorum vermedi sezeryanla bitiyor sunilerin sonu vs diye. Doktor hasta çelişkisi yaşıyoruz😅 değiştirmek istemiyorum artık son zamanlarım zaten. Pazartesi gününe sezeryan tarihi aldım herhangi bir belirtim yok doğuma dair bugün nst’de de iki defa 100’lerde sancım çıktı o kadar. Bir umut iki gün daha bekleyeceğim. Tavsiyeleriniz var mı?