Kbra1012 Doğum sonrasında kadın doğuma ne zaman kontrole gittiniz acaba sezeryan ve normal doğumda ? Bide doğumdan sonra herkese smear testi yapılıyor mu ? Ne zaman yapılıyor acaba ? Teşekkürler
Gamzeli_03 Kbra1012 sağlık ocakları yapıyor artık kanser taraması kan alıyorlar erkekler den 💩 örneği kadınlara smir örneği alıyorlar
Gamzeli_03 Kbra1012 hatta biraz önce insgram da denk geldi jinekolojik muayene ne zaman yapılmalı hangi durumlarda yapılır diye adet düzensizliği varsa ilişki sonrası kanama adet uzun kısalığı çok şiddetli sancı yani anormal bir durum varsa yapılmalı diyor
deletedmom43191 Kbra1012 doğumdan sonra smear testi yapılmıyor ki yani 2 kere normal doğum.yaptim öyle birseyden bahsedilmedi
Zeyzeyy- tatlibebegim_ annem geçen ay yaptı orda normal muayene için randevu alıyorsanız aynı şekil alın doktora söyleyin onlar ebeye yönlendiriyor yapıyorlar
2cocuk2kopek deletedmom43191 yeni başlamış canım geçen devlete gittim doktor sordu doğumdan sonra yapıldı mı diye yok dedim haberim yok. Bu doğumdan sonra yaptırmamı döyledi
Kbra1012 Sağlık ocağında smear testini bende ilk kez duydum sağlık ocağı da bilgi vermedi bu konu da hiç. Doğumu yaptık kadın hastalıklarına veda ediyoruz ozaman 😂
Gamzeli_03 Kbra1012 yapıyor cnm beni geçen ay aradı müsait değildim bu ay oğlumun aşısı vardı ona gittik yaptı öncesi gittiğim de kan aldılar eşim de 💩 örneği verdi o şekilde yapıyorlar
Gamzeli_03 tatlibebegim_ hayır randevu almadım oğlumun aşı vardı 9 ay onun için gittik 20 gün bir aya çıkar dedi
Kbra1012 Evet aile hekiminiz veya ebe yapıyormuş şimdi arkadaşm söyledi annesi orda yaptırıyormuş hep 🙄