Evanurk Adetime 3 gün var biraz rahatsızım belirtileri var gibiydi erken gebelik testi yaptım negatif çıktı kesin sonuç demi
Salihanurrr Evanurk bende dün yaptm öğlen saatlerinde benmde 3 günüm kala yapmış oldum negatif çıktı. Pazar adet günüm🙄 silikte olsa çıkardı sanki kendimi çok ümitlendirmiyorum ben
Salihanurrr Evanurk ben bugün adet oldum 1 gün erken olmuş oldum. Rabbim mart ayında inşallah güzel haberler almayı nasip eder🤲🏻