Ovülasyon testi hakkında yardımınıza ihtiyacım var 🙏 Fotoğraf yükledim 17.gün pikmiymiş sizce ? Bir kaç gün önce sormuştum daha koyu olması gerekir t çizgisinin denilmişti ama bugün çizgi resmen yok oldu. Ben 16.günü değerlendirdim ama iki gündür malesef misafir falan derken nasip olmadı. Kaçırmış mıyımdır sizce 😔bugünü değerlendirsem olur mu ? 