Aysgullllll ya🥺o kadar anlatamadıklarımi anlattınız ki. Bende düşündüm sizin gibi. Ne gerek var zaten işim mevcut olan isim farklı isim lazım.bende çok isderim ki oğlumuzun ismi ya FATIH,IBRAHIM,MUHAMMED ne bilim Ayaz bu isimler. Hani eziyeti biz çekiyoruz.acikcasi kavga etmek istemedim bende tansiyon var.hani eşim isdedi diye de koymaz ama büyüyünce utanırsa beğenmezse tek suçlusu eşim olucak. Kendine de söyledim. Sizin dediğiniz gibi Halil diyelim ismi istemeden koycam ama acaba seve bilecekmiyim.? Soguyacakmiyim bebeğime karşı.? Bu düşünceler bencede var.ama eşimle konuştuğumda kavga ettigimi sandığı içinde susmak ve huzurlu hamilelik geçirmek ne çocuğu ne de kendimi tehlikeye atmak isderim