Berivanmuhammed Kızlar lütfen bu konuda bilginize ihtiyacım var 28 haftalik hamileyim eşim grip oldu onu iyileştireyim derken bana bulaştı çok kötüyüm çok kötü öksürüğüm var. Ve grip olmuşum ama çok ağır geçiyor. Doktora gittik doktor röntgen geçmem lazim ona gore ilaç yazarım falan dedi bende kabul etme çünkü bebeğe zararı var röntgenin. Yardimizinizq ihtiyacım var ☹
Hazal2323 Berivanmuhammed öksürük grip için sencefil bal çok az Kara biber limon sıcak suya koydum içtim hiç bişey kalmadı çok şükür dene istersen hamilelik de zararsız doktorum kullana bilirsiniz dedi çocuğuma hiç bir zararı olmadı çok şükür