Nuryalinn A145N rabbim sağ salim kucagınıza almayı nasip etsin:) erkek dediğinde pipi görmüşmüydünüz yada ultrason fotosu varmı banada 13. Haftada erkek dendi ☺️
Sevgikaya1525 A145N ya maşallah bende dün gittim 18+4 ama doktor pipi tm ortada erkek 😀bizim bey efendi de 265 grmdı 😀
A145N Nuryalinn evet canım fotorafta net olarak belli oluyordu hatta buraya da atmıştım herkes yazmıştı belli etmiş erkek diye 😂
Nuryalinn A145N maşallah ozaman benımkide kesin erkektir bir oğlum var birde kızım olsun çok isterdim rabbim hayırlısını versin hepimize sağ salim gelsinler hayırlı evlat olsunlar inşallah seninki ilk gebelik mi canım🙂