1hamle 37+2 deyim haftaya sezaryen olacağım gibi gözüküyor bebeğin suyu 2 haftadır azalıyor çok sıkı takip ediyor dr. Normal doğumu o kadar çok istiyordum ki😓 su azlığında normal doğum sorun yaratabilirmiş yine de suni deneyelim istersen haftaya dedi karar vermek de öyle zor ki 😓 35. Haftaya kadar bir gram ağrım sancım veya ters bir durumum olmamıştı bir anda olaylar gelişince ailecek şaşkınız 😂 bebiş doğmadan bizi şaşırttı elimizi ayağımızı birbirine karıştırdı resmen