Cansu57 önde gitmesi şeker olmadığı sürece iyi birşey gelişimi güzel demektir ama sizin biraz fazla gibi şu an şeker kaynaklı olabilir bence de. Benim de mesela başından beri 10 gün önde gidiyor ama dediğim gibi 1-2 hafta önden gitmesi çok problem değil