Mel54 17 gündür yenidoğan yoğun bakımdayız emmeye çağırıldım çok şükür fakat emme refleksi yok nasıl gelişir fikriniz var mıdır 34+4 dogum yaptım mide sondasıyla besleniyor suanda
Alone Mel54 zamanla gelişiyor canım zaten yoğun bakımda olduğu için bişey yapmana izin vermezler. Silikon göğüs ucu deneyebilirsin onu daha kolay emmişti benim kızım
Edafmo Mel54 yanak içine ve çene altına pıt pıt pıt pıt baskı yap. Baskı dediğim uyarı ver sallansın çenesi sen hareket ettirdikleri o çekmeye başlayacaktır
Anneoluyorumm00 Mel54 yanak içine ve çene altına elinle baskı yap yani uyarı ver sallansın çenesi sen hareket ettirirsen o çekmeye başlayacaktır
Tazeanne2016 Yanak içine ve ağız kenarlarına masaj yapmanız lazım uyarılmış olacak bu şekilde , minik yumuşak diş fırçasına benzer aparatlar var bunun için onlarlada yapabilirsiniz , ya da parmak fırçası da kullanabilirsiniz eczanelerde oluyor