Kızlarım merhaba hayırlı cumalar ben 10 aylık evliyim ve 10 aydır folik asit (folidoce) kullanıyorum. İnternette uzun süre kullanılmaması gerektiğini öğrendim yani ne zaman hamile kalacağımı da bilmiyorum belki 1 sene belki 2 sene olmayacak Allah bilir. Gebe olana kadar yıllarca kullanacak mıyız bilgisi olan var mı?