hieyad Merhabalar bugün doktora gittim son adet tarihim 3 ocak kese ve yolk sac göründü ama bebek görünmedi böyle durum yaşayanlar var mı ? Teşekkürler şimdiden
Selinselinselin hieyad ben hatırlamıyorum haftayı ama yolk sac göründüyse bebekte oluşuyor genelde bir haftaya bebekte görünmeye başlar. gönlünüzü ferah tutun
Fdle hieyad benim de sat 30 Aralık ama geç döllenme olmuş normalde 7+4 olması gerekirken 6+4 pzt gittim yolk sac oluşmaya başlamış haftaya kalp atışını duymayı umuyorum dedi doktor kızımda böyle olmamıştı 6.haftanin başında kızımı hemen görmüştüm bu korkutuyor beni böyle geç olması
hieyad Yolk sac yanında minik bir nokta gördü ama emin olamadı 1 hafta sonra tekrar çağırdı inşallah bebişi görürüz🤲🏻🥰 teşekkürler içim rahatladı
Blueeberryy 5+2 de yolk sac gordu iki hafta sonra gittim bebiste gozuktu kalp atisida duyuldu endise etmeyin🥰
tturta Benim de sat 6 ocak. Salı günü yani 6+1’de doktora gittim. Keseyi ve bebeği gördük. Ama doktorum sadece keseyi görmeyi bekliyordum, bebek sürpriz oldu dedi. Yani endişe edilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum, haftaya bebişi de görürsünüz inşallah