Alone guzel anne cennet meleklerin senin diğer dünyada bekliyor olacaklar inshaAllah ♥️ Rabbim sana dayanma gücü gönlüne de ferahlık versin inshaAllah🤲🏻
İnsanlar zaten hep konuşur, tabi herkes bir değil kimi derdine derman olmaya çalışır kimisi de işte cenazenizde bile haddi olmadan böyle acı bir gününüzde maydonoz olurlar, Rabbim ıslah etsin bøylelerini🤲🏻
Sizi hatirliyorum down sendromlu aileler hakkında post açtığımda siz de yorum yapmıştınız ordan biliyorum, benimde DSli bir oglusum melegim var 4 aylık olduk 🥰
Rabbim en güzel ve doğru zamanda kucağınızi tekrar doldursun inshaAllah sağlıklı bir şekilde herhangi bir rahatsızlığı sıkıntısı gerek genetiksel gerek başka türlü olmadan doldursun yerini sarsın aciyan yerlerinizi yavrunuz.♥️🤲🏻 sizi o kdr iyi anlıyorum ki bir özel çocuk annesi olarak, bende isterim sağlıklı bir şekilde herhangi bir rahatsızlığı olmadan tekrar evlat sahibi olmayı😌 hem dediğiniz gibi hem DSli abisine ilerde destek olur hem de büyük abimize, büyük oğlum ilerde kendini bu konuda yalnız hissetmesin tabiki bütün yükü ona yüklemeyiz bi anne baba olarak sadece onun yaninda guzel bir destekçisi olsun yeter ama o ister istemez ilerde abilik duygusuyla yapabilir. Hani kardeşini hep korumayı gørev görmesin kendine, biz anne baba olarak inshaAllah bøyle şeyler yaşamak zorunda kalmayız toplum içinde, farkındalik o kdr önemli ki. Umarım büyük abimize bunu hissettirmeyiz kardeşinin yanında olsun tabi ama hani bunu kendine koruma kollama ona bir görevmiş gibi gørmesin normal abi kardeş gibi buyusunler, tabiki abilik güdüsüyle koruyacaktır herhangi bir durumda ama bu aşırıya kaçmasın yani diye. Umarım anlatabilmisimdir kendimi biraz uzun oldu kusura bakma canım😊♥️ demek istediğim o sebeple 1-2 kardeş daha olması tüm aileye her konuda iyi gelecektir🌿 konuşmak dertleşmek istersen her zaman yazabilirsin canım🥰🌸 Allah’a emanet ol🌿