Kızlar nolur yanlız olmadığımı söyleyin.. içime sürekli kötü hisler geliyor neden böyleyim 7-24 korku geliyor, kötü düşünceler.. ağlamak da istemiyorum bebeğim üzülmesin diye ama gerçekten kafayı yicem artık kendimi uykuya vuruyorum günler geçsin diye neden böyle oluyor ya ??? ne olur bana yardım edin bir akıl verin normal diyin yaşayanınız vardır demi 😓Allah’ım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin korkularımızla sınamasın 🤲🏻