ArasMom__ bulutcukk_18 ne yaltıysam olmamıştı benimde o haftalarda başlamıştı amca şurup iyi gelmişti hamileliğimde 6 ay boyu kabızlık çektim çok zorlandım şurup falan hal olsu şuan 31+5 haftalığım şurubu bıraktım devam etmiyor kabızlığım şuanlık