Esmasin çok geçmiş olsun canım zor bir süreç gerçekten benimde iki kimyasalim bir kutajim oldu kimyasallarda kan vermedim ama belliydi testler pozitifti gecikme oluyordu kanda çıkmıyordu. Şimdi yine ikinci kanı bekliyorum ne olacağı belli değil 😢 sabretmekten başka birşey gelmiyor ki elde rabbim sabır versn 🌸