İdrar testi artımed erken gebelik testi yaptım ilk testte çok silik zor farkedilem bir çizgi vardı sonraki testte belirgin net görülen çizgi çıktı ama markadan dolayı güvenemedim.
“”Kan testim negatif çıktı iki gün önce””
bat 23-24
Bugün kasıkta iğne batması gibi ağrı bel ağrısı akıntı ve başmdönmesi olmaya başladı. Normalde adet olsam bile belirti görmem çok rahat geçer . Hamilelik olabilir mi?