asenat-63 Snd_dzgn23 satıyormusunuz kızım olacak nasipse ona almak isterim benim elimde tığ işi olmuyor
Snd_dzgn23 Oluyor galiba sonunda başardım fotoğraf yüklemeyi kim tutar beni 😂😂 bütün galeriyi yüklemesem iyi heyecandan😂😂
Balbebek012 Snd_dzgn23 ay bunun sarı renginden çok yaptım çok tüm yeğenlerime hediye ettim 😂 çok tatlılar
Snd_dzgn23 agustosboceklerim2 bayıldım hepsinee😍😍😍 ama tulum için ne tarafa bayılsam karar vermedim çom tatlıı olmuşş ellerine emeğine sağlık canm 🩷🩷🩷
agustosboceklerim2 agustosboceklerim2 çeyizlik lif de yapıyorum bebek battaniyesi bebek için yelek hırka etek tulum yapıyorum
Balbebek012 Snd_dzgn23 aynen öyle sonuçta bir ürün çıkıyor ortaya ve hediye alan çocukların mutluluğu her şeye değer 🫶
agustosboceklerim2 Snd_dzgn23 teşekkür ederim senin yaptıklarının hepsi de çok güzel olmuş ellerine sağlık ben daha çok hırka yelek bebek tulumu yeleği vesaire yapıyorum çeyizlik lif falan
Snd_dzgn23 agustosboceklerim2 el emeği olan şeyler çok seviyorum bende yelek falan denedim ama pek beceremedim genelde o iş annemde oluyor 🥰
Ebru_ebru Snd_dzgn23 Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Ben böyle el örgüsünde sıfır yeteneğim maalesef 🤷♀️
Snd_dzgn23 busrasss1 ben binara kursa gitmeyi düşündüm dikiş için bir kumaştan elbise çıkarabilmek hep çok dikkatimi çekmiştir ama fırsat bulamadım hiç şu an söküğümü zor dikerim😂😂