Kelebekkkk34 burada bi kaç post daha görmüştüm kullanıp hamile kalan çok fazla kişi vardı , o kadar çok istiyoruz ki her türlü yolu deniyoruz
Ocak ayında doktor kontrolü ile çatlatma iğnesi vuruldum ama olumsuz sonuçlandı hatta kist yaptı
Mart ayında tekrarlıycaz ama ilaçlarla desteklenmeyi düşünüyorum folik asit zaten zararlı olmaz birde magnezyum aldım birde ovulasyon testi aldım