Kızlar merhaba!
Çarşamba gecesi kan vermiştim değerim 38.6 çıktı. Daha adetime 3 gün var. Son adet tarihime göre 3+3üm şuan. Bugün tekrar kan vermeye gidiyorum bu saatten sonra sağlık ocağında alırlar mı? Değerim yükselmiş midir?
Sabah ebeye sordum daha kesin değil şüpheli, az daha bekle dedi. İçime kuşku düştü😥 Yardımcı olur musunuz??